Retourneren

Op onze niet-gepersonaliseerde producten is het herroepingsrecht van toepassing zoals omschreven in de Richtlijn Consumentenrechten.

Let op: De producten van Boccale die zijn gepersonaliseerd kunnen niet geretourneerd worden.

Ben je niet tevreden over je product? Is er een fout gemaakt tijdens het personaliseren? Stuur een e-mail met je opmerking over je product naar: info@boccale.nl. Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk een reactie terug krijgt.

Hebben we per ongeluk het verkeerde product aan je geleverd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen er dan zo spoedig mogelijk voor zorgen dat je het juiste product ontvangt. Mocht het nodig zijn om het verkeerd geleverde product aan ons te retourneren dan zullen we de verzendkosten hiervoor vergoeden.

Indien je na ontvangst direct merkt dat het product beschadigd is neem je binnen 24 uur contact op met onze klantenservice. De klantenservice vraagt je om de situatie uit te leggen en desgewenst foto’s toe te sturen.

De klantenservice zal dan samen met jou een goede oplossing verzinnen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wilt je een product of bestelling retourneren? Neem dan altijd eerst even contact op met onze klantenservice. Vaak zijn problemen ook telefonisch of per e-mail op te lossen. Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Je kunt ons ook bereiken per e-mail, het contact formulier of via de livechat met FaceBook Messenger.

Het retouradres:

Boccale
Lagedijkerweg 19 M
1742 NB Schagen
Nederland