BETALEN

  • iDEAL
    • Voor onze Nederlandse klanten hebben wij iDeal waarmee je kunt betalen bij het afrekenen van je bestelling. Gewoon via je eigen bank!
  • Bancontact
    • Voor onze Belgische klanten hebben wij Bancontact waarmee je kunt betalen bij het afrekenen van je bestelling. Gewoon via je eigen bank!
  • CreditCard
  • Paypal
  • Achteraf betalen
    • Voor zakelijke klanten is het mogelijk om achteraf te betalen. Neem hiervoor even contact met ons op.
  • Kortingsbon van Boccale
    • Heb je een kortingsbon van Boccale? voer de code dan in bij het afrekenen. Het tegoed, korting of actiebedrag wordt direct van het totaal afgetrokken!

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.

Heb je betaald, maar kun je de betaling na drie werkdagen nog steeds niet terugvinden onder Mijn account > Bestellingen? Mail een betaalbewijs (kopie bankafschrift) naar info@boccale, dan maken wij er werk van.

Stel dat je, om welke reden ook, de betaling besluit te annuleren, dan heb je de mogelijkheid deze later te betalen. Je logt in op je account, ga naar “Bestellingen” en daar heb je de mogelijkheid alsnog te betalen.

Je heb hier ook de keuze om een eventueel een andere betaalwijze te kiezen.

Mocht de status van je bestelling op “Geannuleerd” staan, neem dan even contact op en dan zullen wij de status wijzigen zodat je alsnog kan betalen.

In de kassa kun je één of meerdere kortingbonnen verzilveren. Vul de code  in om het bedrag te verrekenen met je bestelling. Je kunt het tegoed in één keer besteden of in delen. Als het saldo van je cadeaubon onvoldoende is om je hele aankoop te betalen, dan kun je het restbedrag bijbetalen op de manier die jij wilt.

Wil je zelf een bedrag naar ons overschrijven? Dit is op dit moment niet mogelijk, maar je hebt voldoende mogelijkheden tot betalen dachten wij.

Wij bieden onze zakelijke klanten de mogelijkheid om op rekening te betalen.
Wilt u ook betalen op rekening? Neem contact met ons op.