STUUR ONS EEN MAIL

VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder vind je de meest gestelde vragen, ben je opzoek naar andere antwoorden dan kan je deze vinden op de klantenservice pagina.

We houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de status van je bestelling. Zo krijg je direct als je betaling is verwerkt een orderbevestiging en ontvang je een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace-link zodra je bestelling ons magazijn verlaten heeft. Je volgt je pakketje via de Track & Trace-link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling.

In onze webshop kun je betalen met iDEAL, creditcard, Klarna, Paypal en Bancontact. Via Klarna heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen.

Besteld op: Verzonden op:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Maandag
Zaterdag Maandag
Zondag Maandag

De uitzonderingen: waarom duurt het soms wat langer?

  • Als je op vrijdag of in het weekend bestelt, wordt de bestelling op maandag verstuurd.
  • Heb je een glazen award of kampioensschaal met een eigen afbeelding besteld? Dan ontvang je eerst een digitale proefdruk ter goedkeuring. Na jouw akkoord wordt de bestelling verwerkt en verstuurd.
  • Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan één à twee dagen langer duren.
  • De vervoerder kan door overmacht vertraging hebben opgelopen waardoor je pakketje later wordt geleverd. Hierop heeft Boccale helaas geen invloed.
  • Op feestdagen wordt over het algemeen geen post bezorgd.

Mocht dit niet het geval zijn of heb je een vraag over je bestelling? Stuur ons dat een email met daarin je bestelnummer, dan helpen we je zo snel mogelijk!

INFORMATIE

KvK: 80885128
Btw-id: NL861837940B01

Lagedijkerweg 19m
1742nb, Schagen