Veelgestelde vragen
PRODUCT INFORMATIE
Ja, bij de prijzen waar aangegeven staat dat een afbeelding gekozen kan worden kan ook altijd een eigen logo worden gekozen worden. Neem daarvoor even contact met ons op.
Prijzen worden vaak geleverd met een afslag. Maar wat is een afslag eigenlijk? Kort gezegd: de afbeelding op uw prijs.
Een medaille, beker of standaard beschikt vaak over een uitsparing voor een afslag. Een afslag is een metalen plaatje met een afbeelding, die wij in de uitsparing van de prijs bevestigen. U kiest zelf een afslag, bijvoorbeeld: voetbal, hockey of tennis.
Bij Boccale is een standaard afslag altijd inbegrepen.
Bij al onze producten zit minimaal twee jaar garantie. Bekijk de productspecificaties om te zien hoe lang de garantie is. Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan lossen we dat graag voor je op.
BESTELLEN EN BETALEN
Een bestelling bij ons plaatsen, dat is zo geregeld. Je kunt kiezen om online te bestellen en online te betalen.
Bij ons is het mogelijk om met iDEAL, Creditcard, Paypal en Bancontact te betalen.
Wij bieden onze zakelijke klanten de mogelijkheid om op rekening te betalen.
Wilt u ook betalen op rekening? Neem contact met ons op.
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice.
Geen account aangemaakt?
Als je geen account hebt aangemaakt bekijk dan altijd eerst je SPAM folder van je mail. Als daar geen bevestiging instaat neem dan contact met ons op.
En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.
BEZORGEN EN AFHALEN
Als je vóór 12:00 uur een aankoop bij ons doet, zorgen wij ervoor dat je deze de volgende dag in de brievenbus hebt liggen. Hierop vertrouwen wij onze vrienden van DHL.
Besteld op: | Bezorgd op: |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Mocht dit niet het geval zijn of heb je een vraag over je bestelling? Stuur ons dat een email met daarin je bestelnummer, dan helpen we je zo snel mogelijk!
RETOUREN EN RUILEN
Wij streven ernaar perfecte sportprijzen aan te leveren. Echter, vanwege de personalisatie van het product kan het niet teruggenomen worden of geruild worden.
We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op!
Vul binnen 30 dagen het retourformulier in.
Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Uiteraard geldt hier het normale retourproces, retourneren is in alle gevallen kosteloos.